Hoe plaats ik een bestelling?
U volgt logischerwijs de bestelprocedure, die loodst u door de bestelmodule. Na de online bestelling ontvangt u direct een bevestiging per email met hierop uw bestelnummer. DecoDirect ontvangt geheel automatisch een bericht van uw bestelling en ook hoe uw betaling plaatsvindt (via iDeal, creditcard, PayPal of zelf vooraf betalen). Bij vragen kunt u altijd e-mailen naar info@decodirect.nl.
Hieronder hebben we de bestelprocedure nog eens stapsgewijs op een rij gezet:
- Indien u een produkt wilt bestellen, kunt u het betreffende produkt in de winkelwagen plaatsen.
- Vervolgens kunt u kiezen voor aanmelden als klant of direct afrekenen.
Verder doorloopt u de volgende stappen:
VUL UW PERSOONLIJKE GEGEVENS IN HET SCHERM "PERSOOLIJKE GEGEVENS"U kunt zich ook aanmelden voor onze nieuwsbrief, vink dan het vakje nieuwsbrief aan!
Klik op de knop "VOLGENDE".
STAP 1:
VERZENDINFORMATIE.
Indien u wenst een ander verzendadres in te vullen, druk dan op de knop “Adres veranderen”. Bijvoorbeeld bij het verzenden van een cadeau/geschenk. U vult dan het gewenste adres in van de persoon die u wilt verrassen!
Klik op de knop "VOLGENDE".
STAP 2:
BETAALINFORMATIE
Bij de betaalinformatie kunt u de gewenste betaaloptie aanvinken. Tevens kunt u een gewenste opmerking in het onderstaand “opmerkingen” veld plaatsen.
Klik op de knop "VOLGENDE".
STAP 3:
BEVESTIGING
Onderaan de pagina dient u akkoord te gaan met onze “algemene voorwaarden”. U dient het vakje aan te vinken, anders kunt u niet verder met de bestelprocedure!!
Klik op de knop "VOLGENDE".
STAP 4:
GEREED
Gefeliciteerd met de aanschaf van een prachtige woonaccessoire van DecoDirect. U heeft succesvol onze bestelprocedure doorlopen!