Hoe plaats ik een bestelling?
U volgt logischerwijs de bestelprocedure, die loodst u door de bestelmodule. Na de online bestelling ontvangt u direct een bevestiging per email met hierop uw bestelnummer. DecoDirect ontvangt geheel automatisch een bericht van uw bestelling en ook hoe uw betaling plaatsvindt (via iDEAL, creditcard, PayPal, onder rembours of zelf vooraf betalen via een normale bankoverschrijving). Bij vragen kunt u altijd e-mailen naar info@decodirect.nl.
Hieronder hebben we de bestelprocedure nog eens stapsgewijs op een rij gezet: Klik op de knop "VOLGENDE".
STAP 1 / VERZENDINFORMATIE Indien u een ander verzendadres wenst in te vullen, druk dan op de knop “Adres veranderen”. Bijvoorbeeld bij het verzenden van uw bestelling naar uw werkadres of bij het versturen van een cadeau of geschenk naar iemand die u wilt verrassen. Klik op "VOLGENDE".
STAP 2 / BETAALINFORMATIE Bij de betaalinformatie kunt u de gewenste betaaloptie aanvinken. Tevens kunt u een gewenste opmerking in het onderstaand “opmerkingen” veld plaatsen. Klik op "VOLGENDE".
STAP 3 / BEVESTIGING Ter bevestiging van uw bestelling dient u aan te vinken dat u akkoord gaat met onze “algemene voorwaarden”. Vergeet a.u.b. niet dit vakje aan te vinken, anders kunt u niet verder met de bestelprocedure!!! Klik op "VOLGENDE". STAP 4 / GEREED Gefeliciteerd met de aanschaf van een prachtige woonaccessoire van DecoDirect. U heeft succesvol onze bestelprocedure doorlopen! |